Kao novonastalom vlasniku tvrtke, možda će vam biti teško isprva privući pozornost potrošača, osobito ako postoji jaka konkurencija u vašoj industriji.

U takvim situacijama mnogi će vam preporučiti digitalni marketing kao jedan od najučinkovitijih načina za osvajanje tržišta.

Ali možda ste već puno uložili u pokretanje svog posla, pa mislite da nemate dovoljno novca za oglašavanje? na tvoju sreću, Postoje učinkoviti način kako se oglašavati na internetu kako bi izbjegli visoke troškove.

Prije internetske ere male tvrtke imale su samo nekoliko načina za jeftino oglašavanje, poput tiskanja letaka ili sponzoriranja malih događaja.

Danas, kada je internet prisutan u našem svakodnevnom životu, mogućnosti oglašavanja su gotovo neograničene.

Evo smjernica kako pravilno koristiti pogodnosti koje Internet nudi i reklamirati besplatno ili uz vrlo malo početnog ulaganja. Čitati!

Kako se oglašavati na internetu

Koristite društvene medije i pridružite se relevantnoj online zajednici

Društvene mreže su danas obvezni kanal oglašavanja kad je u pitanju bilo kakav posao. 

Registrirajte se na Facebooku te na njemu postavljati oglase i nuditi svoje proizvode ili usluge.

I ne samo Facebook – Instagram, Twitter, YouTube i druge društvene mreže nude nevjerojatne mogućnosti za promicanje poslovanja.

Također, umrežavanje na platformi LinkedIn, kako na osobnoj tako i na poslovnoj razini, može biti još jedan način na koji društveni mediji mogu pomoći vašem poslovanju.

Svaka niša, pa tako i ona u kojoj djelujete, ima svoju zajednicu na internetu. Bilo da se radi o forumu ili grupi na društvenim mrežama.

Međutim, samo prijavljivanje u zajednicu i povremeno objavljivanje neće vam pomoći. 

Morate biti što aktivniji i izgraditi dobre odnose sa zajednicom u koju ste uključeni.

S druge strane, nije pametan ni pretjerano agresivan pristup. Bolje je pasivno promovirati svoju tvrtku, proizvode i usluge, na primjer, povezivanjem na svoju web stranicu s vašim imenom ili spomenuti samo kada je u kontekstu teme o kojoj se raspravlja.

Oglašavajte na Google Ads platformi

kako se oglašavati na internetu
Kako se oglašavati na internetu

Google je vodeća internetska tražilica, pa je sasvim normalno da ako želite da vaša tvrtka bude vidljiva na internetu, koristite platformu za oglašavanje Google Ads.

S obzirom na nikad veću konkurenciju u raznim područjima poslovanja, ovaj alat ne samo da omogućuje dostupnost kupcima, već je određenim tvrtkama prijeko potreban kako bi ostale konkurentne na tržištu.

Danas je to najpopularnija platforma na svijetu za plaćeno oglašavanje. Oglašivači plaćaju Googleu za svoj oglas na temelju klika (PPC). 

Na srpskom tržištu cijene mogu biti niže od 1 dinara pa naviše, naravno ovisno o tome kolika je konkurencija, ali i o relevantnosti oglasa.

Google oglasi, osim toga nudi različite mogućnosti i vrste oglasa, daje analizu postignutih rezultata.

Oglašivači mogu ograničiti budžet u reklamnoj kampanji na dnevnoj ili mjesečnoj bazi.

Štoviše, ako stvari ne idu kako ste zamislili, možete pauzirati ili zaustaviti proces oglašavanja bez naknadnih troškova.

Brojne su prednosti ovog načina oglašavanja. Pravilnim postavkama reklamne kampanje mogu se postići rezultati koji su dobri u odnosu na ulaganja. 

Rezultati oglašavanja vidljivi su vrlo brzo, a sukladno tome i povrat uloženih sredstava je brz.

Osim toga, povećat ćete svijest o svom brendu među ciljanom publikom. S druge strane, imat ćete mogućnost praćenja i analize uspješnosti vaše reklamne kampanje, ali i mogućnost korištenja ovog alata za SEO i content marketing.

Optimizirajte svoju web stranicu

SEO je jedan od najboljih načina za što bolje rangiranje u organskim rezultatima Google pretraživanja.

Što je vaša pozicija u tražilici viša, to će vas potencijalni kupci lakše pronaći. Iako postoje brojni načini na koje možete optimizirati svoju web stranicu, mi ćemo spomenuti dva – lokalni i tradicionalni SEO.

Jednostavan način da poboljšate svoju vidljivost u lokalnim rezultatima pretraživanja jest lokalna SEO strategija bit će bolja.

To možete učiniti navođenjem svoje tvrtke na platformama Google My Business, Bing mjesta za poslovanje i Apple Maps Connect.

Ovi besplatni alati imaju za cilj pomoći tvrtkama u upravljanju svojom online prisutnošću putem odgovarajućih tražilica i karata.

Kada se registrirate na ovim platformama i dodate svoje poslovne pojedinosti, potencijalni kupci mogu lako pronaći informacije o vama, kao što su radno vrijeme, kontakt podaci, web stranica i fizička lokacija.

Na taj način, ako potencijalni kupac/klijent u tražilicu upiše pojam koji se odnosi na vašu nišu i gdje u blizini može kupiti proizvod iz te niše, velika je vjerojatnost da će se vaša tvrtka pojaviti u rezultatima pretraživanja.

Dok lokalni SEO cilja geografsko područje, tradicionalni SEO dobar je za svaku tvrtku koja želi proširiti svoje poslovanje i viši rang u rezultatima organskog pretraživanja.

Ovo je posebno važno jer e-trgovina uzima sve više maha. Ova vrsta SEO-a odnosi se na optimizaciju vaše web stranice, popisa proizvoda i općeg sadržaja kako bi se poboljšala njihova vidljivost.

Međutim, morate imati na umu da SEO nije jednostavan, pogotovo ako ste početnik.

Zato je za ovaj posao najbolje angažirati profesionalne optimizatore. Dobar SEO pomoći će vašoj web stranici da bude među najboljima u Google pretraživanju.

Kako se oglašavati na internetu – Pokrenite blog

kako se oglašavati na internetu

Blog ne samo da pomaže vašoj tvrtki promovirati svoj brend, već je i jedan od načina za to privući kupce. Ali zapamtite da je to jedna od ključnih stvari kada je u pitanju bloganje redovito ažuriranje sadržaja koji je na njemu.

Blog koji se redovito ne ažurira novim sadržajem je mrtav i ne vrijedi mnogo.

Poslovni blogovi učinkovit su alat za izgradnju robne marke. Iako vam može trebati više vremena da postignete rezultate u usporedbi s drugim marketinškim metodama, nemojte odustati od ove metode oglašavanja.

Osim brendiranja, blog će vam pomoći povećati promet na vašoj web stranici.

Pokrenite marketing putem e-pošte

Što se tiče povrata uloženih sredstava, marketing putem e-pošte jedan je od najšarenijih i najprofitabilnijih.

Od slanja newslettera, sezonskih ponuda i promocijaza pružanje korisničke podrške, marketing putem e-pošte dobra je i jeftina strategija koju bi svaka mala tvrtka trebala koristiti.

Najbolje od svega, ova je usluga vrlo prilagodljiva i iznimno pristupačna. Možete ciljati i dostavljati e-poštu i poruke koje imaju relevantnu vrijednost za kupce kojima se obraćate.

Osim toga, nevjerojatno je jeftin u usporedbi s drugim marketinškim strategijama.

Uz pomoć interneta možete učiniti toliko pozitivnih stvari za rast vašeg poslovanja.

U tome će vam pomoći marketinške strategije koje smo spomenuli u ovom tekstu podići svoje poslovanje na višu razinu na relativno jeftin način. Isto tako, podići ćete razinu svijesti o svom brendu među potencijalnim kupcima.

Možda će trebati neko vrijeme da određene metode počnu “raditi za vas”, ali kada to učinite, možete biti sigurni da ćete dobiti daleko više potencijalnih kupaca koji će biti zainteresirani za vaše proizvode ili usluge.

Preporučujemo da pročitate:

Možda vas zanima

Drugi upravo čitaju